Door de groeiende vraag van klanten zocht Crossmedia Communicatiegroep (CMCG) versterking op het gebied van online marketing en strategie. Met zijn ervaring in online marketing voor uiteenlopende merken – waaronder Brandfield, Reprise Media en The Leann – vonden we in Lean Schieving een match. Hij bijt zich bij CMCG vast in de uiteenlopende projecten, waaronder het strategisch gebruikmaken van een medianetwerk om meer awareness te creëren voor B2B-bedrijven.
Groot medianetwerk
Als onderdeel van Mediahuis beschikt CMCG over een groot netwerk in mediaplatforms. Een kleine greep uit de namen: De Telegraaf, VROUW, Culy, NSMBL, J/M Ouders en een rits regionale dag- en nieuwsbladen, waaronder de Leeuwarder Courant, Dagblad van het Noorden en het Friesch Dagblad. Lean: ‘Bij CMCG maken we strategieën voor klanten waarin we onder andere slim het adverteernetwerk inzetten. Of we nu voor display, print, video of partnership content kiezen; het bereik wat we genereren met het netwerk van Mediahuis is interessant voor onze klanten.’
Blijven ontwikkelen
Wat CMCG typeert is de combinatie tussen eigen vrijheid en verantwoordelijkheid binnen een organisatie die zich volop ontwikkelt en investeert in eigen medewerkers. ‘Daarmee investeert CMCG direct ook in kennis en uiteindelijk het behoud van expertise binnen de organisatie,’ vertelt Lean. ‘Het beste willen voor de klant, grenzen opzoeken en samen met een gemotiveerd team werken aan bedrijven; daar haal ik mijn energie uit. Binnen CMCG heeft iedereen ruimte om zichzelf te ontwikkelen binnen het vakgebied. Of je nu verder wilt met strategie, creatie, online marketing of welk onderdeel van marketing ook: bij CMCG kan het.’
Zoek jij ook een expert binnen online marketing? Of bén jij het online marketingtalent die bij een dynamisch bedrijf wil werken? Laat het ons weten!