Ben jij die klant-, service en resultaatgerichte topper, die op hoog niveau inhoudelijk met techniek wil werken? Dan ben jij de persoon die wij zoeken voor de functie van Technisch Specialist Servicedesk
Technisch Specialist Servicedesk
Waar ga jij aan de slag?
Je gaat aan de slag bij een toonaangevende ICT-dienstverlener in Drachten. Je komt in een team met nog 8 andere servicedeskmedewerkers. Tezamen met jouw collega’s is het jullie grootste uitdaging om verstoringen in het ICT systeem van onze klanten zo snel en zo goed mogelijk op te lossen. Je maakt hierbij gebruik van je eigen kennis en vaardigheden, overlegt met collega’s of doet een beroep op hun specialiteit. Je gesprekspartners bij de klant zijn meestal ervaren systeembeheerders die behoefte hebben aan specialistische ondersteuning.
Wat ga jij doen?
Als Technisch Specialist Servicedesk benut je je probleemoplossende vaardigheden om ondersteuning te bieden aan onze klanten in diverse en complexe kantoorautomatiseringsomgevingen. Je hebt het vermogen om je in te leven in de situatie van de klant en hun problemen. Zowel via telefoon als e-mail ben je in staat om de hulpvraag helder te krijgen en adequaat te beantwoorden. Je bent in staat om de juiste prioriteiten te stellen op basis van binnenkomende vragen. Je bent een teamspeler en werkt uitstekend samen met collega's. Door de diversiteit aan klanten biedt deze rol altijd interessante uitdagingen om op te lossen
Wat vragen wij van jou als Technisch Specialist Servicedesk
- Voor de positie van Technisch Specialist Servicedesk zijn we op zoek naar iemand die zich op de lange termijn wil inzetten voor het helpen, ondersteunen en adviseren van onze klanten. We leggen een sterke nadruk op jouw communicatieve en analytische vaardigheden, je creativiteit en je talent voor organisatie.
- Je beschikt over expertise in hardware, Microsoft (Cloud) technologieën, virtualisatiesoftware en gerelateerde producten.
- Je bent bereid om die extra stap te zetten die het verschil maakt voor onze klanten.
- Je hebt een succesvol afgeronde MBO+ opleiding in de richting van ICT. Daarnaast heb je één of meer van de volgende opleidingen afgerond of ben je hiermee bezig: Microsoft-certificering, certificering in virtualisatiesoftware en Firewall-certificering.
- Je bent inhoudelijk technisch sterk onderlegd
Wat bieden wij jou?
- Het salaris varieert op basis van ervaring en ligt tussen € 2.400,– en € 3.500,– bruto per maand, met een vast contract bij bewezen geschiktheid.
- We streven naar een goede balans tussen werk en privé, waarbij het aantal werkuren in overleg kan worden bepaald.
- Je maakt deel uit van een team van betrokken en aangename collega's, waar regelmatig sociale activiteiten en uitjes worden georganiseerd.
- Je ontvangt een goed gevulde koffer met vakantiegeld en hebt voldoende tijd (27 dagen op fulltime basis) om hiervan te genieten.
- Binnen onze organisatie zijn er uitgebreide mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Als je ambitieus bent, zijn er diverse kansen voor groei en ontwikkeling binnen het bedrijf, waarbij je in aanraking komt met diverse klanten en samenwerkt met een enthousiast team.